Ana içeriğe atla

Kim Ulan Bu Bedbin ?

bedbin kimdir ?

 bedbin benim bu mekanın sahibi ve blog yazar aday adayı , uzun süren deneme yanılmalardan sonra burada uzun zaman sonra bu blogtayım , hepinize merhabalar .

 kısa bir süre önce açtım bu blogu ve önceki tecrübelerimden öğrendiğim kadarıyla önemli olan devamlılık bu yüzden hafta da bir düzenli olarak yazı yazmaya çalışıyorum aslına bakarsanız önceki blogum daha fazla ziyaretçi sayısına sahipti ama dile getirmek istediklerimi dile getirmekte oldukça zorlanıyordum

 dizi film blogumda -eski blogum- isteğim şeyleri yazmak konu bütünlüğünü bozduğundan pek mantıklı gelmiyordu benim için ve eski blogum deneme yanılmalar yüzünden karışık bir durumdaydı bende elime farklı bir kalem almayı seçtim, yeni bir mecra, olması gereken fikirler, sadece bedbin var, olması gerektiği yerde


Yazı yazmak neden bir ihtiyaçtır
yazı yazmak neden bir ihtiyaçtır ?
 peki ben niye en başında başladım bu işe b.k mu da vardı başladım yazı yazmaya, her ne kadar yaptığınız/yapmak istediğiniz iş farklı olsa da yazı yazmak bir ihtiyaçtır -bu ihtiyaçtan faydalanan bazı zengin veletleri var ayrıca geleceğim oralara- , ben sadece ihtiyacımı karşılıyorum belki yazdıklarımla sıçıp sıvıyorum ama kimin umrunda ben sadece ihtiyacımı karşılıyorum

 merak etmeyin bedbin olarak sizlere  uzun yıllar boyunca her hafta cuma günü akşam saatlerinde inimden çıkıp hikâyeler anlatacağım .

"fakat sen bedbinsin...sen bütün insanlardan ümidini kesmişsin. benim daha ümidim var..."[1]

 karamsar olmama rağmen hala ümidim var ülkemize ve dünyamıza karşı, belki bir gün her şey istediğimiz gibi olur, dünya barışı fasa fisodan bahsetmiyorum bir kelebeğin kanat çırpması bile yeterlidir belki , dua edelim de kelebek fırtınalara sebep olmasın

 farklılık olsun istedim ve klasik bir "hakkımda" sayfası yazmak istemedim içimi dökmek istedim sadece, zaten olması gereken de bu değil mi ?

 bedbin kendisi olmak zorunda, başkalarının boyunduruğundan çıkmak zorunda bir sıfatdan çok bir isim olmak zorunda birgün bunu başarır ve merdiven altı edebiyat eserlerine - linkteki yazıda yüzeysel olarak geçtim daha kapsamlı bir yazı yazmayı planlıyorum - açmış olduğu savaşı kazanır o zamana kadar bir sıfat olmaktan daha ileri gidemez

 o zamana kadar ve o zamandan da sonra bedbin hep buralarda olacak -yani en azından ben öyle ümit ediyorum-

bedbin ne demek ?

 olayların kötü yanlarına bakan ve ümitsiz olan kişiler için kullanılan farsça bir kelimedir , kötümserlik , kötüye yoran demektir

bed : kötü
bin : bakan

 yorumlar kısmında blog ile ilgili düşüncelerinizi önerilerinizi yaptığım yanlışları dile getirebilir, e-posta ile yada izleyiciler ile blogu takip edebilirsiniz

[1] sabahattin ali , yeşil elmalar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biz Şimdi NE YAPMALIYIZ ?

Grafiti | Sokak Sanatı  size Türk insanının/milletinin her konuda bilgi sahibi olduğunu ve rasyonel (akılcı) bir şekilde her şeyi iyi-kötü , doğru-yanlış diye ayırt edebildiğini söylesem ne dersiniz , çoğunuz okurken içinizden " sende bi s.. oradan ?  " dediğini işitir gibiyim ama çoğunuz yanılıyorsunuz .  millet olarak alt, üst, orta, yan, sağ açık ve sol açık olmak üzere bütün "akılların" oyunlarını biliyoruz ama bilmezlikten gelmek daha çok işimize geliyor .  gerçeklerden kaçmak her zaman bize daha iyi geliyor , bizi daha iyi hissettiriyor .  misal ekmek aldırken , büyük ihtimalle fırınının görünen yüzünden ekmeğinize ne kadar fare ayak basmış - tahminimce Neil Armstrong'un ayda attığı adımlar kadar vardır - , ne kadar ter damlamaş ve hangi un kullanılmış az buçuk milletçe anlarız .  bunların bilinci ışığındayken ekmeği yemek için kırdığınız anda midenizde az buçuk bir bulantı hissedersiniz , içiniz bir garip olur . şimdi bilmezlikten gelin ve

Ruhsuz Olan Koyunu Şeytan Kapar !

// Arkadaşım Seytan  dünyadaki bütün savaşların , açlığın , hırsızlıkların , kötülüklerin nedeni şeytan mı ? şeytan olmasaydı bütün dünyayı mutluluk vs. mi kaplardı ? İkimizde cevapı biliyoruz , hayır !  suçlu kim o zaman , yada ortada bir suçlu var mı ? teist iseniz - tanrıya ve kitapa ve saireye inanıyorsanız - şeytan şıkkı size her zaman mantıklı gelecektir lakin başlı başına şeytanı suçlamak budalalık .  şeytan uyuya kaldı bir gün . Rüzgar sert esti . üç tüy düştü şeytandan . birisi paraya yapıştı , diğeri mevkiye , öteki ihtirasa . o günden sonra şeytan hiçbir iş yapmadı . [1]  bu üçlünün başını "para" çekiyor , parayla her istediğiniz alınabilir mi ? tabiki de evet - bir şey hariç bekleyin- , şaşırdınız mı ? size ucuz merdiven altı kültür  dergisi edebiyatı yapıp "sevgi , saygı , aşk hehehe" diyebilirdim ama demeyeceğim , bir insan parayla her şey alınamaz diyorsa büyük ihtimalle yeterince paraya sahip değildir lakin bir şey hariç " RUH &qu